Czepeel

Użytkownik
  • Zawartość

    65
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

Czepeel wygrał w ostatnim dniu 28 Czerwiec

Czepeel ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

38 Silver Elite Master

3 obserwujących

O Czepeel

  • Ranga
    Silver III

Informacje o mnie

  • Płeć:
    Mężczyzna

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

621 wyświetleń profilu

Ranga użytkownika

  • Legendary Eagle Master
  • Obecna ranga: Legendary Eagle Master
  1. EmitSoundToAll

    Zastosuj się do tego wzoru: https://pastebin.com/TsuvAJvS
  2. Błąd z nadawaniem broni

    Jeżeli wprowadzisz do if'a wartość inną od 0, to zwróci Ci true. Funkcja StrContains zwraca wartość -1 podczas gdy nie znajdzie wybranego ciągu znaków. Praktyczny przykład:
  3. Błąd z nadawaniem broni

    if (StrContains(class, "knife")) zamień na if (StrContains(class, "knife") != -1)
  4. Witam! [CSGO] [Menu]

    Jeżeli chodzi Ci o return Plugin_Handled w listenerze komendy, to dzięki zwróceniu wartości pod definicją Plugin_Handled - serwer nie odpowie komunikatem dla użytkownika w konsoli, że taka komenda nie istnieje.
  5. Szukam pluginu

    Metoda używana w tym pluginie już od dawna nie działa.
  6. Steamworks

    Pozyskanie listy członków: http://steamcommunity.com/groups/IDGRUPY/memberslistxml/?xml=1 Na przykład: http://steamcommunity.com/groups/brygadagraczy/memberslistxml/?xml=1 Dalej to tylko Twoja kreatywność.
  7. Tworzenie menu

    Nie zmieniłeś tego co Ci podałem, cały kod z poprawieniem błędów: #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_menus", Menu_Test1_display); } ////////////////////Poaczatek menu test1////////////////////// public RGMenu_Test1(Handle: Menu_Test1, MenuAction: action, param1, param2) { switch(action) { case MenuAction_Select: { new String:info[32]; GetMenuItem(Menu_Test1, param2, info, sizeof(info)); if(StrEqual(info, "rgi")) { SubMenu_Test2_display(param1); } } case MenuAction_End: { CloseHandle(Menu_Test1); } } } public Action:Menu_Test1_display(client, args) { new Handle:Menu_Test1 = CreateMenu(RGMenu_Test1); SetMenuTitle(Menu_Test1, "Title!"); AddMenuItem(Menu_Test1, "rgi", "adsa"); SetMenuExitButton(Menu_Test1, true); DisplayMenu(Menu_Test1, client, 45); return Plugin_Handled; } ////////////////////Koniec menu test1////////////////////// ////////////////////Poczatek submenu test2////////////////////// public RG_SubMenu_Test2(Handle: SubMenu_Test2, MenuAction: action, param1, param2) { switch(action) { case MenuAction_Select: { new String:info[32]; GetMenuItem(SubMenu_Test2, param2, info, sizeof(info)); } case MenuAction_End: { CloseHandle(SubMenu_Test2); } } } public SubMenu_Test2_display(client) { new Handle:SubMenu_Test2 = CreateMenu(RG_SubMenu_Test2); SetMenuTitle(SubMenu_Test2, "Title2!"); AddMenuItem(SubMenu_Test2, "a", "a"); AddMenuItem(SubMenu_Test2, "b", "b"); AddMenuItem(SubMenu_Test2, "c", "c"); AddMenuItem(SubMenu_Test2, "d", "d"); AddMenuItem(SubMenu_Test2, "e", "e"); AddMenuItem(SubMenu_Test2, "f", "f"); SetMenuExitButton(SubMenu_Test2, true); DisplayMenu(SubMenu_Test2, client, 45); } ////////////////////Koniec submenu test2//////////////////////
  8. Tworzenie menu

    Linia 18 SubMenu_Test2_display(param1?); --> SubMenu_Test2_display(param1); Linia 29 new Handle:Menu_Test1 = CreateMenu(RGI_Menu_Test1); --> new Handle:Menu_Test1 = CreateMenu(RGMenu_Test1);
  9. Conntection Sounds

    Proszę, przetestowane działa. #include <sourcemod> #include <sdktools> ConVar g_cvSongName; char g_sSongName[256]; public Plugin myinfo = { name = "csgo_joinsound", author = "Czepeel", description = "Join sound CS:GO", url = "http://csgoplugins.ovh", }; public void OnPluginStart() { g_cvSongName = CreateConVar("sm_joinsound_file", "czepeel/nomy_cocaine.mp3", "Join sound file path."); g_cvSongName.GetString(g_sSongName, sizeof(g_sSongName)); HookConVarChange(g_cvSongName, OnConVarChanged); } public void OnConVarChanged(Handle CVar, const char[] sOldValue, const char[] sNewValue) { if (CVar == g_cvSongName) { g_cvSongName.GetString(g_sSongName, sizeof(g_sSongName)); } } public void OnMapStart() { char sBuffer[PLATFORM_MAX_PATH]; Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "*/%s", g_sSongName); PrecacheSound(sBuffer, true); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "sound/%s", g_sSongName); AddFileToDownloadsTable(sBuffer); } public void OnClientPostAdminCheck(int iClient) { char sBuffer[PLATFORM_MAX_PATH]; Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "*/%s", g_sSongName); EmitSoundToClient(iClient, sBuffer); }
  10. ROZWIĄZANE Noblock

    mp_solid_teammates 0
  11. Lagi przy full serwerze

    Wytłumaczę bardzo prosto bez używania profesjonalnych określeń. OpenVZ jest to współdzielenie zasobów, czyli wizualne limity, a w KVM masz zasoby i nikt Ci ich nie "zabierze". Serwer gry CS:GO potrzebuje dużej mocy obliczeniowej procesora, więc zawsze zwracaj uwagę na wysokie taktowanie per rdzeń.
  12. Lagi przy full serwerze

    No to już odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie. OpenVZ nie nadaje się do stawiania serwerów gier, tym bardziej CS:GO. Jeżeli chcesz VPS to KVM a jak nie to serwer dedykowany lub ostatecznie skorzystaj z oferty hostingu gier. Niestety innego sposobu nie ma.
  13. Lagi przy full serwerze

    Posiadasz VPS OpenVZ?
  14. GOTV

    Tak.
  15. Conntection Sounds

    Musisz pokazać kod źródłowy ponieważ sprawdziłem przed chwilą u siebie i wszystko działa jak należy.