Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Problem z pisaniem pierwszego pluginu v.2


Bayont
 Udostępnij

1 Attachment

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znowu zwracam się do Was z prośbą,  chodzi tutaj o powiadomienie o dołączeniu na serwer.  Jestem początkującym i dopiero się uczę, od tego jest forum, to piszę :).

Problemy są z liniami kodu nr. 21, 25, 28, 32, 35, 38, 41, 42. Wstawiam w pliku, ponieważ nie widzę sensownego i estetycznego sposobu, którym mógłbym wkleić go tutaj.

Dziękuję z góry za odpowiedź.

Playerconnect.sp

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo = {
	
	name = "Connect Player",
	author = "Bayont",
	description = "My first plugin",
	url = ""
};

public void OnClientConnected(client)
{
	new String:name[32];
	new String:auth[32];

	
	if (IsPlayerGenericAdmin(client) == false && IsPlayerReservationAdmin(client) == true)
	 {
		GetClientName(client, name, sizeof(name));
        GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth);
        PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02VIP\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth);
	 }
	 
    if (IsPlayerRootAdmin(client) == true)
	 {
		GetClientName(client, name, sizeof(name));
        GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth);
        PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02Opiekun\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth);
	 }

	if (IsPlayerGenericAdmin(client) == true)
	 {
		GetClientName(client, name, sizeof(name));
        GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth);
        PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02Admin\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth);
	 }
    else
	 {
      GetClientName(client, name, sizeof(name));
      GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth);
      PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01] Gracz \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth;
	  
	 }
	}
	bool:IsPlayerGenericAdmin(client)
{
    if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_GENERIC, false))
    {
        return true;
    }

    return false;
}  
	bool:IsPlayerRootAdmin(client)
{
    if (CheckCommandAccess(client, "root_admin", ADMFLAG_ROOT, false))
    {
        return true;
    }

    return false;
} 
 
bool:IsPlayerReservationAdmin(client)
{
    if (CheckCommandAccess(client, "reservation_admin", ADMFLAG_RESERVATION, false))
    {
        return true;
    }

    return false;
}  
	
	

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...