Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Czy udało się komuś z Was przekierować graczy z serwera A do serwera B za pomocą iptables?

 

Mamy nową maszynkę, a na nowym IP trochę kiepsko z graczami 😕

Edytowane przez live4net

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tamtego dedyka nie miałeś na ovh? failover?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, live4net napisał:

Czy udało się komuś z Was przekierować graczy z serwera A do serwera B za pomocą iptables?

 

Mamy nową maszynkę, a na nowym IP trochę kiepsko z graczami 😕

Raczej nie ma takiej możliwości, kiedyś próbowałem ale kończyło się tylko na tym, że pokazywało serwer B pod ip serwera A ale po dołączeniu wywalało do menu głównego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, GoldeneK napisał:

a tamtego dedyka nie miałeś na ovh? failover?

Nie, poprzedni był w Atman. Teraz już mam w OVH i kupiłem do niego IP FO, żeby nie mieć problemów w przyszłości.

 

5 minut temu, KaMix napisał:

Raczej nie ma takiej możliwości, kiedyś próbowałem ale kończyło się tylko na tym, że pokazywało serwer B pod ip serwera A ale po dołączeniu wywalało do menu głównego.

Dokładnie taki sam efekt udało mi się uzyskać - pokazuje status, ale nie idzie dołączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekierowanie działa lecz trzeba się namęczyć z regułkami w IPTables. Sprawdź

https://www.debuntu.org/how-to-redirecting-network-traffic-to-a-new-ip-using-iptables/

Pamiętaj na przyszłość, że IP Failover możesz migrować pomiędzy dedykami w tym samym datacenter/kraju ponieważ switchę aktualnie są zbyt słabę na tyle operacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, DevLogic napisał:

Przekierowanie działa lecz trzeba się namęczyć z regułkami w IPTables. Sprawdź

https://www.debuntu.org/how-to-redirecting-network-traffic-to-a-new-ip-using-iptables/

Pamiętaj na przyszłość, że IP Failover możesz migrować pomiędzy dedykami w tym samym datacenter/kraju ponieważ switchę aktualnie są zbyt słabę na tyle operacji.

 

Regułki mam porobione i działa to tak jak napisałem - status serwera pokazuje prawidłowo, ale w czasie połączenia wyskakuje błąd. Dlatego pytam czy komuś się to już udało w praktyce zrobić, bo w teorii sam myślałem, że to nic trudnego, jednak przekierowanie standardowych portów nie działa, więc chciałbym poprowadzić z taką osobą dyskusję na ten temat co jeszcze trzeba przekierować.

@DevLogic udało Ci się skutecznie zrobić takie przekierowanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, live4net napisał:

 

Regułki mam porobione i działa to tak jak napisałem - status serwera pokazuje prawidłowo, ale w czasie połączenia wyskakuje błąd. Dlatego pytam czy komuś się to już udało w praktyce zrobić, bo w teorii sam myślałem, że to nic trudnego, jednak przekierowanie standardowych portów nie działa, więc chciałbym poprowadzić z taką osobą dyskusję na ten temat co jeszcze trzeba przekierować.

@DevLogic udało Ci się skutecznie zrobić takie przekierowanie?

Raz mi się udało, lecz nie mało z tym roboty było. Sprawdź

Cytat

iptables -t nat -A PREROUTING -d 1.1.1.1 -p udp --dport 27015 -j DNAT --to-destination 2.2.2.2:27015

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie może zadziałać przy serwerach CS:GO z prostego powodu: serwer musi mieć stałe połączenie z serwerami Steam, przy jego uruchomieniu leci heartbeat do serwerów Steama zawierający różne informacje (m.in adres IP serwera) i moim zdaniem na tej podstawie następuje później weryfikacja każdego kolejnego gracza, który spróbuje połączyć się z serwerem już nie wspominając o systemie tokenów, który też pewne informacje przechowuje. W CS 1.6 takie coś mogłoby przejść ale bez masquerade (czyli zadziałałoby jak proxy - ip proxowanych graczy byłoby takie jak IP serwera źródłowego, więc banując jednego gościa banujesz wszystkich). Zatem nawet jeśli udałoby się to ominąć i odpowiednio pokierować ruchem Steama na nowy serwer, to nadal zostanie kwestia zbanowania wszystkich przez jednego gościa, bo protokół UDP zachowa się nieco inaczej niż TCP w tym przypadku i masquerade nie przejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Haqus69
      Witam 
      Chciałbym dowiedzieć się czy są pluginy na podmianę modli postaci np. Aby VIP miał model assassina a Gracz zwykły model CT,TT
    • Przez g
      Witam dowiedziałem się, że w czasie rozgrywki na serwerze lub też w czasie zmiany mapy wywala graczy do pulpitu.
      Ponoć jest taki problem od czasu wejścia panoramy.
      Miał może ktoś podobny problem?
    • Przez Krzysztof Nowak
      Witam, poszukuje:
      Serwerów gier multiplayer, które szukają forum Opiekunów / Adminów na serwery CS 1.6 OnlyDD2 i OnlyAWP oraz TeamSpeak 3 Moderatorów Grafików Redaktorów UB Team GRACZY  
      Masz serwer? Szukasz forum? Pisz śmiało na pewno się dogadamy! :D
       
      GG: 42312979
      Steam: https://steamcommunity.com/id/kkrzysiekk98
    • Przez Arnaksik
      Siemka jak wiecie po ostatnim update cs:go wiele serwerów w tym nawet mój straciło sporą bądź mniejszą ilość graczy, spowodowane to jest plikami w (tutaj podam dokładną ścieżkę)
      Steam > steamapps > common > Counter-Strike GlobalOffensive > csgo > sound > player Po wyczyszczeniu tego folderu można wchodzić już na każdy serwer społecznościowy, i teraz mam takie pytanie do was czy można było by napisać plugin który by podczas łączenia z serwerem sam automatycznie czyścił ten folder? 
       
      Bo generalnie inni też piszą o problemie przez OnConfigsExecuted którze trzeba było by zamienić na OnMapStart ale plik sklepu nie chce mi się zkompilować wtedy. 
    • Przez Erwin1s2k
      Witam, mam pytanie czy są komendy bądź jakiś plugin na przekierowanie graczy na inny serwer przy zapełnieniu serwera? Tak jak to było kiedyś na 1.6? 
×