Jump to content

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Recommended Posts

Siemka, jako iż mam jakieś nie potrzebne mi rzeczy na dysku to chciałbym zamieścić takie małe coś do sbpp_comms.sp pliku od sourcebansa, które wyświetla info o blokadzie na mikrofon/czat lub obydwu jednocześnie :)

Tutaj prezentacja: 

 

 

 

KOD: 

public Action Blokady(int client,int args)
{
	new String:enddate[17];
	FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60);
	
	new String:enddategag[17];
	FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60);
	
	char sBuffer[256];
	GetConVarString(FindConVar("hostname"), sBuffer,sizeof(sBuffer));

	if (BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		
	}
	else if (BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else if (BaseComm_IsClientGagged(client))
	{
		if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x0E%s!", sBuffer);
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
	}
}

Oczywiście zamieńcie sobie EVOGAMERS na nazwe swojego forum bądź czego kolwiek :) 

Jeżeli chcecie to mieć na komendę to dopisujecie w OnPluginStart 

RegConsoleCmd("sm_blokady", Blokady);

Jeżeli jednak chcecie, żeby to każdemu graczowi było wyświetlane przy wchodzeniu na serwer to wtedy to będzie wyglądać tak:

public void OnClientPutInServer(client)
{
	CreateTimer(12.0, Blokady, client);
}
public Action Blokady(Handle timer,any client)
{
	new String:enddate[17];
	FormatTime(enddate, sizeof(enddate), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iMuteTime[client]+g_iMuteLength[client]*60);
	
	new String:enddategag[17];
	FormatTime(enddategag, sizeof(enddategag), "%d-%m-%Y %H:%M", g_iGagTime[client]+g_iGagLength[client]*60);

	if (BaseComm_IsClientGagged(client) & BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iGagLength[client] & g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		
	}
	else if (BaseComm_IsClientMuted(client))
	{
		if(g_iMuteLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ MIKROFONU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddate);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sMuteReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else if (BaseComm_IsClientGagged(client))
	{
		if(g_iGagLength[client]==0)
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07Nigdy");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
		else
		{
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BMASZ AKTYWNĄ: \x07BLOKADĘ CZATU");
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BKONIEC BLOKADY: \x07%s", enddategag);
			PrintToChat(client, " \x09* \x0BPOWÓD: \x07%s", g_sGagReason[client]);
			PrintToChat(client, " \x09*");
			PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		}
	}
	else
	{
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x10WITAMY NA SERWERZE!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08NIE MASZ AKTYWNYCH BLOKAD");
		PrintToChat(client, " \x09* \x08ŻYCZYMY MIŁEJ GRY :D!");
		PrintToChat(client, " \x09*");
		PrintToChat(client, " \x09* \x06==========\x04[ \x02EVOGAMERS \x04]\x06==========");
	}
}

I teraz za każdym razem po 12 sekundach od połączenia gracza wydrukuje mu wiadomość na czacie czy ma blokadę na mikrofon/czat lub te obydwa :D 

Pokaże mu dokładną datę zakończenia blokady itd :)

Mi to nie potrzebne, a miło będzie zobaczyć u kogoś na serwerze taką informacje o blokadach :D

Edited by T1LT3D
  • Super! 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By fabko
      Hejka,
      szukam pluginu, który po tym kiedy gracz rzuci granat pokazuje o tym informacje na chacie. Chyba gdzieś już to widziałem, więc strzelam, że jest dostępny gdzieś w internecie ;-)
    • By KaMix
      Witam, korzystam ze standardowego pluginu rezerwacji slota z sourcemod'a.
       
      Wszystko działa poprawnie, aczkolwiek mam pewien problem. Gdy ktoś wchodzi na slot który jest użyty do rezerwacji normalnie go wyrzuca, na serwerze pojawia się o tym informacja i niby wszystko okej. Problem polega na tym, że informacja o tym, że został wyrzucony przez rezerwację slotów wyświetla mu się w konsoli, a nie w postaci okienka. Przez to dużo osób które nie korzysta z konsoli nie wie o co chodzi, da się to jakoś zmienić?
    • By zOne
      Witam,
      Posiadam plugin, który po wpisaniu !info wyświetla informacje o serwerze. Teraz takie pytanie, da się jakoś zrobić, aby po wejściu jakiegoś gracza automatycznie wyświetliła mu się ta informacja o serwerze?
    • By owner_2019
      Witajcie.
       
      Wyszliśmy z inicjatywą poprowadzenia działu w którym wspólnie omawialibyśmy problemy techniczne związane z gamehostingiem.
      Tematy na które chcielibyśmy postawić największy nacisk to:
       
      - regularnie pojawiające się nowe zagrożenia i sposoby ataków na serwery gier. Wspólne działania i wymiana doświadczeń mogą znacząco ograniczyć zasięg i szkodliwość ataków
       
      - techniczne problemy z serwerami gier, regularnie pojawiające się po aktualizacjach 
       
      - operatorzy, ich trasy routingu, awarie, zalety i wady 
       
      - serwerownie (data centers), zalety, wady, awarie
       
      Oczywiście inne tematy są również mile widziane, jednakże NIE jest to dział wsparcia technicznego dla konfiguracji serwerów gier. Tematy typu "mam problem z serwerem gier, pluginem, modem pomóżcie" będą niestety usuwane.
×
×
  • Create New...