Jump to content

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Zestawienie Sklepów SMS pod CS:GO


Najlepszy Sklep SMS to  

48 members have voted

  1. 1. Najlepszy Sklep SMS to

    • Sklep-Sms by `Seek
    • Sklep Sms by `Robert
    • OnlineShop by `Sloenthran
    • SklepCS by `Adi


Recommended Posts

  • Moderator

Witam.
W tym temacie będą znajdować się aktualne sklepy sms do cs:go umożliwiające zakupywanie usług przez graczy na stronie/serwerze

Sklep-Sms by `Seek

Cena: 12 zł za 30 dni

Sklep do prawidłowego działania wymaga hostingu WWW opartego o Apache2 z bazą MySql,
PHP w wersji 5.6 lub wyższej,
modułu cURL oraz wyłączonej opcji magic_quotes_gpc.


Cechy:
W pełni zautomatyzowany!
Możliwość zakupu usług zarówno poprzez stronę WWW jak i serwer gry.
Dostęp do 16 różnych API płatności.
(1shot1kill,BiznesHost,CashBill,CSSetti,GoSetti,HomePay,HostPlay,MicroSMS,MintsHost,ProfitSMS,Pukawka,SimPay,Zabijaka,CashBill,MicroSMS,TPay)
Sklep jest przystosowany do tworzenia obsługi nowych sewisów płatniczych.
Klient może zapłacić za usługi zarówno poprzez SMS PREMIUM jak i przy użyciu przelewu internetowego.
Na każdym serwerze płatność może być obsługiwana przez inny serwis płatniczy.
Nie korzysta ani z bazy amxbansa / sourcebansa, ani z plików na FTP serwera. Posiada własną bazę flag graczy.
Z jednej licencji może korzystać dowolna ilość serwerów, lecz tylko jedna strona WWW.
Możliwość stworzenia dowolnej, własnej usługi.
Możliwość stworzenia własnego motywu / wyglądu strony WWW.
Użytkownicy sklepu mają dostęp do:
Historii swoich płatności
Obecnie aktywnych usług
Edycji danych swoich usług
Rozbudowany panel administracyjny.
Możliwość dodawania kodów promocyjnych.
Każdą usługę można skonfigurować tak, aby tylko konkretne grupy użytkowników miały dostęp do jej zakupu.

Płatności: SMS, Przelew
 

Strona producenta: https://sklep-sms.pl/

 

Sklep Sms by `Robert

Cena: 4 zł za 30 dni

Sklep do prawidłowego działania wymaga PHP 7.1+, serwera WWW opartego o Apache2/Nginx (wymagana obsługa .htaccess), cURL, ionCube Loader.

Cechy: 

W 100% automatyczny
Rozbudowany panel administracyjny
Zaplecze online dla graczy
Rozbudowany system uprawnień, grup, administratorów
Dostęp do 11 różnych API płatności.
(Paybylink (RushPay),Przelewy24.pl,MicroSMS,GoSetti,FastPSC,Cashbill,GetPay,LiveServer,1Shot1Kill,Pukawka,PayPal)
Płatności SMS, PayPal, PaySafeCard - my nie pośredniczymy w płatnościach
System korzysta z bazy danych, nie zapisuje danych o usługach w plikach
Płatności odbywają się przez serwer gry oraz www
Nielimitowana liczba serwerów w jednej licencji (1 strona www)
Możliwość integracji przez API aby było można zakupić np. monety Dokumentacja techniczna
Support w czasie posiadania aktywnej licencji
Poradniki wideo o zarządzaniu sklepem
Wszystko stoi u klienta (właściciela licencji), my nie mamy do tego wglądu ?
Zabezpieczenie kodu narzędziem ionCube przed pseudotechnikami
Informacje o aktualizacjach w panelu WWW sklepu
Rabat przy zakupie licencji na rok
Zintegrowany z Steamem, od teraz nie trzeba bawić się w szukanie SteamID
Obsługa osób fizycznych oraz firm

Płatności: SMS, PayPal, Przelew ,oraz PaySafeCard.

Strona producenta: https://sklepsms.ovh/

 

OnlineShop by `Sloenthran

Cena: Darmowy !
Wymagania Własna strona www, Baza danych mysql
Dostęp do 8 różnych API płatności
(
SimPay, Pukawka, HomePay, 1shoot1kill, MicroSMS, HostPlay,CSSetti,Liveserver.pl)

Płatności: SMS, Przelew

 

 

SklepCS by `Adi

Cena:9 zł na 30 dni 

Wymagania: Baza danych mysql (strona www jest konieczna do działania sklepu
ale stoi na serwerze producenta, możliwość edycji wyglądu ,oraz cały rozbudowany panel administracyjny)

Cechy:  

→ automatyczna obsługa płatności SMS
→ autumatyczna obsługa płatności PayPal
→ automatyczna obsługa płatności Przelewem
→ automatyczna obsługa płatności PSC
→ automatyczna obsługa płatności skinami CS:GO
→ plugin na serwer umożliwiający zakup usług bez wychodzenia z serwera (CS:GO)
→ możliwość zmiany tekstu i grafik na stronie sklepu
→ brak limitu obsługiwanych serwerów
→ przypisywanie wskazanej flagi na serwerze cs
→ integracja z SourceBans (kupowanie UB, UM, UG)
→ integracja z dowolnymi pluginami wykorzystującymi bazę MySQL (sklepy, rpgi, cody, itp.)
→ system rabatów dla klientów sklepu
→ przeglądanie aktywnych usług i możliwośc ich edycji
→ przeglądanie użytkowników i ich danych
→ pełne logi z zakupów i doładowań
→ dodawanie adminów do sklepu lub serwerów
→ automatyczne aktualizacje sklepu
→ sklep hostowany na naszym serwerze w Warszawie
→ możliwość podpięcia swojej domeny do sklepu
→ dwa style graficzne sklepu - jasny i ciemny
→ możliwość edycji pliku css
→ uzytkownik może przesyłać walutę innemu użytkownikowi (opcjonalnie)
→ tworzenie usług dostępnych tylko dla wybranych grup graczy
→ obsługa gier używających sourcemoda (np. CS:GO, TF2, CSS) z wykorzystaniem dedykowanego pluginu SM
→ obsługa gier używających AMXX (np. CS 1.6) z wykorzystaniem dedykowanego pluginu AXMXX

Dostęp do 14 różnych API płatności.

→ 1shot1kill
→ simpay
→ przelewy24
→ pukawka
→ microsms
→ homepay
→ mintshost
→ hostplay
→ liveserver
→ tpay
→ dotpay
→ gosetti
→ gamelist
→ cssetti

Płatności: SMS, Przelew, Paypall, Paysafecard, Skiny

Strona producenta: http://sklepcs.pl/

Poprosił bym o sugestie co jest nie tak ,co dodać/usunąć

  • Super! 1

Road2Skill.eu            s.png

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By kxdpp
      Witam, sieć GO-Dreams.pl poszukuje serwerów CS:GO/CS 1.6. Jeśli nie masz rozkręconego serwera - nie martw się, my Ci w tym pomożemy!
       
      Poszukujemy również osób na stanowisko Moderatora, UNBanTeam oraz Grafika.
       
      Sieć się ciagle rozwija, staramy się co dzień naprawiać błędy, przy tym dodawać jakieś nowości.
    • By kivv3r
      Cześć, mam na sprzedaż serwer Only Dust2 oraz paczkę na JailBreak.
      Serwer jest na hostingu 1shot1kill, czasami ktoś wpadnie na serwer ale jakoś bardzo rozkręcony nie jest.
      GT: *KLIK* (Game Server Rank: 3586)
      Przedłużenie: 29,40zł (aktualnie rabat 2%)
      Ranking GOSetti: 993 (11500 oddanych głosów)
      Jest możliwość kupna osobno,
      Paczka: 50zł.
      Serwer 190zł.
      Cena SERWERA do lekkiej negocjacji.
      Kontakt: tutaj na pv, steam (*KLIK*)
    • By kivv3r
      CS-Wyborowa.pl / Nowy wymiar gry!
      » JailBreak CS:GO 🥵
      » IP: 91.224.117.91:27820
      » Właściciel: @kivv3r

    • By Ryback
      Jak podaje hltv.org, Filip "NEO" Kubski i Wiktor "TaZ" Wojtas spowrotem wkraczają do akcji. Około trzy miesiące po wstępnej zapowiedzi słowo stało się ciałem gdy dwaj weterani ogłosili na początku tygodnia powstanie nowego teamu HONORIS. 

      NEO i TaZ grali w jednym teamie w latach 2004 - 2018 i mają na koncie mistrzostwa największych turniejów w historii dyscypliny w tym EMS One Katowice Major w 2014 roku. Ich drogi rozeszły się, gdy TaZ został zepchnięty do rezerwy Virtus.pro i później przeszedł do ARCY na krótki czas przed jego zlikwidowaniem. 

      W lutym tego roku, TaZ ogłosił, że wraz z NEO pracują nad stworzeniem własnego teamu od podstaw, w którym będziemy mogli zobaczyć wschodzące talenty polskiej sceny. Oprócz dwójki weteranów skład mają uzupełniać Kamil "reiko" Cegiełko, Wojciech "Prism" Zięba a także Daniel "STOMP" Płomiński, który jest najlepiej rokującym graczem pomimo, że ostatnie trzy miesiące spędził na ławce rezerwowych organizacji Illuminar, z którą m.in. wygrał Games Clash Masters 2019 i Mistrzostwa Polski ESL. 
       
      W wywiadzie dla portalu redbull.com, TaZ wyznał: "Razem z Filipem znamy się już tak dobrze, że doskonale wiemy, czego się po sobie spodziewać. Potrafimy się uzupełniać. Przez ostatnie dwa lata próbowałem tworzyć w Polsce drużyny i zawsze czegoś, albo może kogoś, brakowało. "NEO" ma takie cechy charakteru, których mi brakuje, z kolei ja mam pewnie takie, których on nie posiada. Myślę, że to dlatego zawsze bardzo dobrze nam się razem grało, dobrze się dogadywaliśmy. Dlatego doszliśmy do wniosku, że nową organizację powinniśmy budować wspólnie." po czym NEO skonkludował: "Ja nie znam drugiej osoby z tak dużym zacięciem do tego co robi, z taką chęcią do pracy jak Wiktor. Lepszego "motoru napędowego" dla takiego projektu jak "HONORIS" na pewno bym nie znalazł. "TaZ" w przeciwieństwie do mnie jest też bardzo wokalną osobą, ja mówię raczej niewiele. On umie przemawiać tak, że mówi również w moim imieniu - w tej kwestii idealnie mnie uzupełnia."
       
      Widać wyraźnie, że między dwójką jest jeszcze ta chemia, która stworzyła legendę Virtus.pro i miejmy nadzieję, że HONORIS będzie odpowiedzią na brak polskiej siły na profesjonalnej scenie.
       
      Pierwszy mecz już jutro o 12:20. Polacy podejmą forZe w  cyklu Home Sweet Home Cup 5.
    • By Ryback
      W esportowym półświatku CS:GO dyskutuje się ostatnio na kilka ciekawych tematów.
       
      Jednym z nich jest wprowadzenie ciekawej (całkiem rozsądnej jednocześnie) zasady. Polegałaby ona na pozwoleniu dokonywania zmian w danym składzie podczas rozgrywek (np. w przerwie technicznej lub w połowie mapy). Duński organizator zawodów BLAST rozważa wprowadzenie takich zmian w najbliższym turnieju BLAST Premier Spring Showdown. Obowiązujące obecnie przepisy pozwalają w turniejach BLAST na zmiany w składzie tylko w przerwach między mapami jeśli tylko dany zawodnik jest zgłoszony do oficjalnych władz turnieju na min. 10 minut przed meczem. Jak dotąd żadna z organizacji nie skorzystała z tej zasady, ponieważ większość posiada tylko pięciu zawodników. Po tym jak Astralis końcem marca zaskoczyło opinię publiczną dołączając Patricka "es3tag" Hansena do składu jako szóstego, zanosi się jednak, że zobaczymy zastosowanie tej zasady już niebawem. Co więcej, Astralis nieco ponad tydzień temu ponownie powiększyło skład o Jakoba "JUGi" Hansena i dziś liczy siedmiu zawodników. Nieoficjalnie wiadomo, że poszukiwania wciąż trwają i możemy się spodziewać kolejnych dodatków do duńskiego teamu.
       
      Kolejnym ciekawym tematem jest zmiana formatu rozgrywek z MR15 na MR12 (skrót MR oznacza z ang. maximum rounds a liczba określa górny limit rozegranych rund w połówce). Według tej zasady mapę grałoby się do 13 wygranych rund zamiast do 16. MR12 obowiązywało w CS 1.6 przez jakiś czas po czym zostało rozszerzone do MR15. Wypowiedział się w tej kwestii m.in. Jacob "Pimp" Winneche - były progamer, obecnie komentator. 

      W swoim tweecie z 13 maja stwierdził "Im więcej oglądam zawodowego CS, tym bardziej jestem przekonany, że MR12 w zupełności wystarczy do wyłonienia lepszego teamu. MR15 przy obecnym systemie ekonomii jest zbędne."
       
      Jego argumentem za zmianą z MR15 na MR12 jest update CS:GO z 13 marca 2019 roku, który dotyczył głównie ekonomii. Ogólnie system został zmieniony na mniej wymagający i w rezultacie na poziomie zawodowym ilość rund eco wyraźnie spadła. Przegrana rundy pistoletowej nie była już tak katastrofalna jak kiedyś. Przed tym update'm MR15 było formatem wskazanym ponieważ rundy pistoletowe i następujące rundy z zakupem miały krytyczne znaczenie i przegrana strona potrzebowała więcej czasu na finansowe odkucie się. W tym wariancie systemu ekonomii rzeczywiście MR15 może okazać się przeżytkiem.

      Pomysł przyszedł z faktu, że mecze są nieraz nieznośnie długie. Dziś każdy większy turniej daje składom w każdej mapie nawet cztery przerwy taktyczne (tactical timeout), które w większości są skrupulatnie wykorzystywane. Doliczając do tego wszystkie tzw. freezy (czas przed rozpoczęciem rundy), wydłużenie timera bomby (update z 2015 roku), przerwy między mapami, mamy każdą mapę trwającą o dodatkowe 10-15 minut więcej niż przed wprowadzonymi zmianami.

      Pozostaje jeszcze kwestia wpływu wprowadzenia MR12 na publiczność. Jaka będzie reakcja rzeszy entuzjastów CS:GO na taką zmianę? Z pewnością zdania będą podzielone, jednak trend pokazuje, że fani preferują dynamiczny charakter rozgrywek a obecny stan nieraz mocno "ciągnących się" meczów może wpływać zniechęcająco. 

      Jak zauważa Tomi "lurppis" Kovanen - szef organizacji Immortals w swoim wpisie na twitterze z 14 maja "Jest dużo trudniej odzyskać użytkowników niż ich utrzymać. Dlatego najważniejsza jest dziś koncentracja na utrzymaniu bazy zanim wzrost spowolni, lub przejdzie na ujemny." 

      Na pewno ma dużo racji w tym, że należy reagować zanim procesy zmian koniunktury przybiorą niekorzystny charakter. Jednak czy na nadchodzące fluktuacje sceny jedyną odpowiedzią jest MR12?
       
      A wy co sądzicie?
×
×
  • Create New...